I made this widget at MyFlashFetish.com.

explorace MEKAR

Assalamualaikum... sudah lama menyepi kini ana kembali... Dengan ini ana nak coretkan apa yang sudah lama dibukukan.Pada tahun 2009 ada beberapa aktiviti-aktiviti yang ana ikuti seperti explorace MEKAR(menjana kerohanian akhlak remaja) under PSA, lawatan ke Raudhatus sakinah, dan tadarus Al-Quran dan solat berjemaah. Kesemua aktiviti adalah di bawah organisasi MEKAR PSA. Bersyukur ke hadrat ilahi kerana ana masih diberi peluang untuk mengikuti pogram-pogram yang berlandaskan islam.

Explorace MEKAR :

Inilah dia insan yang dikenali sebagai brother Yusof
yang mana telah memberi pengisian kepada para
peserta tentang Ini Sejarah Kita (ISK)



khusyuknye para peserta mendengar
pengisian daripada brother yusof


dilengkapi lagi dengan pogram riadah yang sangat menarik iaitu explorace. Macam-macam teletah dan kerenah para peserta pada waktu itu. Pelbagai moto dan segala macam yang ada. Ukhuwah yang terjalin sesama kumpulan sangat utuh walaupun masing-masing dalam pertandingan yang mana mempunyai matlamat yang sama iaitu ingin menjadi JUARA!!!... mari kita lihat wajah-wajah yang mempunyai matlamat :

kamilah JUARA!!!

indahnya ukhuwah yang terjalin kerana ALLAH selama-lamanya


Alhamdulillah segala apa yang dirancang dalam pogram ini dapat bejalan dengan lancar semuanya atas izin ALLAH. Nak tau...??? semasa penyampaian hadiah kami ada jamuan makan! sungguh lazat...(sebab bukan ana yang masak) hehe... apa orang kata!? hingga menjilat jari... apa yang kami semua dapat terapkan ialah kerjasama serta amanah itu penting dalam diri kita. Macam sifat Nabi kita, nanti kehidupan kita akan dirahmati insyaALLAH...

0 comments: